Tuesday, November 23, 2010

Biscuiti cu cereale

O reteta deloc complicata si sanatoasa, sper sa va placa :)

Ingrediente

110 gr unt la temperatura camerei
140 gr zahar
100 gr miere (sau zahar brun)
un varf lingurita bicarbonat
0,5 lingurite praf de copt
1 ou
cateva picaturi esenta vanilie
1 lingura lapte
150 gr faina integrala
130 gr cereale (eu folosesc musli)
100 gr stafide
100 gr arahide macinate
100 gr prune uscate taiate marunt

Untul se amesteca cu zaharul si se spumeaza, se adauga mierea praful de copt si bicarbonatul si se mixeaza.
Apoi adaugam oul, laptele, vanilia si din nou, mixam bine.


Adaugam faina integrala cate putin.


La sfarsit adaugam stafidele, alunele, cerealele, prunele uscate si amestecam totul cu o lingura de lemn.


Modelam bilute cu diametrul de 2,5 cm si le asezam in tava la 4-5 cm distanta.


Se coc la 180 grade C - 10-15 minute.
Cand sunt gata se lasa in tava 2 minute, dupa care se pun pe grilaj sa se raceasca complet.


Si seciunea.. crocanta, aromata si...cu de toate :)


Pofta buna!

4 comments:

Alina Villanova said...

Fac biscuitii astia foarte, foarte des. Sunt deliciosi!
Ai niste retete minunate!

Marina said...

Alina, iti multumesc! Ma bucur mult ca-ti plac retetele mele; sa le folosesti sanatoasa!
te pup!
M

Diana Crisan said...

Ghici! Am facut azi reteta asta... sort of.. am sarit peste lapte cand am notat ingredientele si am pus in loc de o lingura, o canitza!!! Apoi mi s-a parut ca nu avea consistenta care mi-o aminteam din pozele de pe blogul tau, si am adaugat in plus faina... Au fost foarte buni la gust, dar au avut o consistenta mai elastica decat pareau ai tai in poza... Oricum, nu am apucat sa analizez prea mult, ca s-au mancat inainte sa se raceasca de tot! :D

Marina said...

Bravo! Ai salvat situatiunea! Mai patesc si eu sa n-am rabdare sa fac vreo reteta si-apoi improvizez :D
Sa va fie de bine!