Sunday, January 8, 2012

Casuta din turta dulce



La Multi Ani!
Va doresc un an nou plin de bucurii si noi realizari!
Fie-va Casa-Casa,
Masa-Masa,
Sa fiti fericiti si impliniti!



Incep anul cu o noua fila in blogul meu culinar: casuta mea de turta dulce. Am facut-o de Sarbatori, inspirandu-ma dupa casuta lui Gabi, fara pozele ei nu m-as fi incumetat la asa provocare :)
Tiparul casutei, si reteta detaliata le puteti gasi pe blogul ei.
Gabi, iti multumesc! Ne-am distrat de minune cu toata familia :)

Iepurasii si omul de zapada i-am modelat din pasta de zahar. Reteta o puteti gasi aici




8 comments:

mandala said...

mama ce frumusete, detaliile sant superbe noroc ca au trect sarbatorile ca ma apucam sa fac si eu una !

Antonina said...

O frumusete! Ati mancat-o? sau o pastrati peste ani? eu n-as avea puterea s-o dau gata! Super arata! LA MULTI ANI!

Marina said...

Mandala, Antonina, va multumesc!

Antonina, Casuta am dus-o la gradinita fetitei noastre. Am zis sa se bucure toti copiii de ea, si eventual s-o guste - daca au chef :)

Mandala, eu asa am vazut cu cativa ani in urma casuta lui Gabi, imi picase cu tronc - aveam insa fetita prea mica, asa ca am asteptat sa creasca si sa ma poata ajuta la cocarit :)

mandala said...

am revenit sa o mai vad,e superba !

Made by Silvia said...

Absolut minunata casuta din turta dulce! Parca este desprinsa din povestile Fratilor Grimm! Felicitari! Mi-am permis sa va ofer mai departe premiul primit pe blogul meu. Va pup.

Pilar said...

Me gusta tu blog y me agrego como seguidora.

*Pilar* www.misdulcespreferidos.blogspot.com

Anonymous said...

imi place f mult blogul tau; consider ca este unul dintre cele mai interesante si mai reusite cu toate ca sunt putine retete postate. Nu-ti ascund ca mi-ar placea sa postezi mai des! Irina

grasu64 said...

INVITATIE DE PARTICIPARE LA CAMPANIA "CLATIDIADA BLOGGERILOR CULINARI"
Primii 70 de bloggeri care se inscriu la acest "drive test" al tigailor pentru clatite, primesc GRATUIT cate o tigaie pentru clatite marca Fissler.
http://retete-de-mancaruri.blogspot.ro/2012/07/clatidiada-bloggerilor-culinari.html